Warna-Warni Buffet Ramadhan di Grand Paragon Hotel Johor

Jom ramai-ramai berkumpul dan beramah mesra dengan hidangan Sajian Kampung & Fusion Cuisine yang berwarna-warni dan meriah di Hotel Grand Paragon, Johor Bahru, makan malam bufet Ramadan Warna-Warni.

Terdapat lebih daripada 100 jenis hidangan lazat yang terdiri daripada pelbagai jenis daripada permulaan, kepada pencuci mulut yang lazat dan minuman yang tersedia setiap hari di Café Para Para tahap G dari 24 Mac hingga 21 April 2023, 7 malam hingga 10 malam.


Grand Paragon Hotel Johor

Makan Malam Bufet Ramadan Warna-Warni berharga RM148 bersih bagi setiap dewasa dan RM74 bersih bagi setiap kanak-kanak (5-12 tahun). Baucar awal pada harga RM118 bersih untuk dewasa boleh dibeli pada atau sebelum 19 Mac 2023. Harga istimewa untuk warga emas (umur 55 tahun ke atas) ialah RM98 setiap bersih.

Menu istimewa Makan Malam Bufet Ramadan Warna-Warni kami untuk tahun ini terdiri daripada "Nasi 7 Benua" dengan Kambing Masak Merah, Kuzi Kambing Bakar dengan Roti Pita dan Salad Campur, Ikan Siakap Goreng Sos Mangga, Sup Utara Berempag dan Rojak Sotong XL dengan Kangkung. 

Hidangan istimewa lain ialah, Lala Goreng Sos Tauchu, Siput Sedut Rebung Masak Lemak Cili Padi, Ayam Goreng Sos Limau Chinese Style, Daging Bakar dengan Sos Chimmichuri dan pelbagai lagi.

Selain hidangan utama, tetamu akan dihidangkan dengan Bubur Lambuk, Sate Ayam, Daging Lembu dan Kambing, Lok-Lok dan Yong Tau Fu, Shawarma dan banyak lagi. Bagi mereka yang mendambakan hidangan sihat, mereka boleh menjamu Ulam-Ulam Kampung dengan pelbagai jenis Salad.

sup utara

sup tulang merah 

Pelbagai pilihan minuman penghilang dahaga seperti Jus Tebu, Air Katira, Sirap Bandung, Jus Kiwi, Air Batu Campur, Cendol, Lai Chee Kang dan banyak lagi.

Akhir sekali, jangan lupa mencuba hidangan istimewa kami iaitu Durian Goreng yang menyelerakan. Turut ditawarkan ialah buah campur, Bubur & Pengat. Kuih Tradisional dan banyak lagi. 

Hidangan ini adalah mengikut giliran kerana kami telah menyediakan kira-kira enam menu untuk bufet ramadhan tahun ini.

Keseluruhan pengalaman menjamu selera akan dimeriahkan dengan persembahan Angklung istimewa dari 24 Mac hingga 20 April 2023. Pengunjung juga boleh menunaikan solat Maghrib dan Isyak di bilik fuction yang ditetapkan sebagai Surau di aras 3 sepanjang bulan Ramadan.

Grand Paragon Hotel Johor
siput sedut masak lemak
Grand Paragon Hotel Johor
Lala goreng berlada
Grand Paragon Hotel Johor
Chili Crab

Grand Paragon Hotel, Johor Bahru menawarkan penginapan sehari dan satu malam di bilik Standard termasuk sahur atau sarapan pagi 2 dewasa dan 2 kanak-kanak dan makan malam Bufet Ramadan Warna-Warni untuk dua orang pada harga RM450.00 (tidak termasuk cukai pelancongan).

Kadar harga bilik istimewa pada RM200 bersih setiap malam termasuk sahur/sarapan juga disediakan untuk sebarang lanjutan penginapan. Pakej bilik Ramadan sah dari 24 Mac hingga 21 April 2023.

Sempena Ramadan, Bufet Sahur istimewa juga disediakan dari jam 4 pagi hingga 5.30 pagi di Cafe Para Para. Bufet Sahur berharga RM48 bersih setiap dewasa dan RM28 bersih setiap kanak-kanak.


🌈 Warna-Warni Ramadan Buffet
📍 Café Para Para, Grand Paragon Hotel Johor Bahru
🗓️ 24 Mac - 21 April 2023
🕡 7.00pm - 10.00 pm

🌸 Harga Early Bird:
(Pembelian sebelum 19 Mac 2023) RM118 nett

👛 Harga Biasa
RM148 per Dewasa
RM74 per Kekanak (5-12 tahun)
RM98 per warga emas (55 tahun ke atas)

⛳ Surau disediakan (Level 3)

Untuk tempahan dan pertanyaan, hubungi:
Call : +607-268 5222
WA : +6016-733 7363
Email : info@grandparagonhotel.com.my

0 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama