Beli Baju Raya Untuk Suami di Butik Kacax Angsana Mall

Apa khabar para pembaca sekalian. Ramadan sudah pun tiba, tak sangka cepat sungguh masa berlalu. Untuk tahun ini aku cuba untuk sediakan persiapan raya dengan lebih awal untuk keluarga kecil aku. Cuma aku dan suami, tak decide nak tema apa tahun ni. 

Janji, kami beli je awal-awal sebelum kehabisan stok. Lagi pun, aku tak suka sangat berjalan mencari baju waktu bulan puasa. Penat dia jangan cakaplah. Lagi-lagi kalau ada anak kecil! Boleh spoil mood nak shopping baju raya. Lagi satu, beli awal supaya tak kalut. Hehehehe..

Beli Baju Raya Untuk Suami di Butik Kacax Angsana Mall

Butik Kacax Angsana Mall
Butik Kacax di Angsana Mall

$ads={1}
Tahun ni, suami nak beli baju raya lelaki di Butik Kacax yang terletak di Level 3, Angsana Mall. Hari tu, ada kawan suami cakap Kurta di situ memang sedap pakai. Harga pula berpatutan untuk rakyat marhaen macam aku ni. Kalau anda sedang mencari baju melayu atau baju raya menarik dengan design terkini, bolehlah anda ke butik Kacax ni ya!

Masuk sahaja ke dalam Butik Kacax, memang aku teruja melihat pilihan baju raya lelaki yang sangat banyak. Ditambah pula dengan pelanggan yang tak henti-henti memasuki butik untuk melihat baju raya mereka.

Pelbagai warna dan rekaan menarik yang aku dan suami dapat lihat. Sebenarnya kan, suami pun tak berapa pasti dengan warna untuk Aidilfitri 2023 ini. Tetapi dengan melihat rekaan dan warna yang ada dalam butik ini, suami pun terus buat pilihan yang tepat untuk dirinya. 

Design Baju Raya

Butik Kacax Angsana Mall

Bukan main seronok lagi dua beranak ni mencuba baju melayu teluk belanga di Butik Kacax. Untuk baju melayu johor ini terdapat beberapa pilihan warna dan harganya RM159 untuk dewasa dan kanak-kanak harganya dari RM69. Material yang digunakan sememangnya sangat baik. Kain yang cukup selesa untuk kanak-kanak. 

Untuk tahun 2023 ini, Butik Kacax juga melancarkan beberapa rekaan dan koleksi terbaru iaitu Kurta Lugano, Kurta Leytron dan Kurta Andro dan lain-lain lagi. Macam-macam lagi design menarik yang menanti anda di sana. Confirm anda dan juga pasangan rambang mata nak memilihnya. 

Butik Kacax Angsana Mall
Kurta Lugano

Kurta Lugano ini dijual dengan harga RM109 sahaja. Memang ada banyak warna yang menarik. Yang menjadi tarikan adalah pada rekaan corak-corak di bahagian lengannya. Selain itu, saiznya juga adalah sehingga 3XL. Material yang digunakan sememangnya sangat baik. Kain yang cukup selesa. Selain itu, potongan bajunya memang padan, tak ada rasa sendat pada mana-mana bahagian. Pasal jahitan pula memang sangat kemas.

Butik Kacax Angsana Mall
Kurta Hugo
Berikutnya, suami mencuba pula Kurta Hugo. Dengan rekaan lengan yang panjang, memang menarik juga. Kasual, simple dan juga aku rasa menjadi pilihan ramai terutama mereka yang muda. Aku rasa baju ini juga sesuai untuk mereka yang tidak mahu memakai baju melayu. 

Kurta Linea
Seterusnya, aku mencuba Kurta Linea. Rekaanya bagi aku lebih menarik kalau dibandingkan dengan dua kurta sebelumnya. Material kain yang digunakan juga adalah jenis yang aku suka. Lembut dan tidak tebal. Designnya menegak memang sangat padan digayakan dengan seluar jeans. Jadi sesuailah untuk dipakai pada raya kedua nanti. 

Butik Kacax Angsana Mall
Baju Melayu Kanak-Kanak
$ads={2}

Selain baju melayu dan kurta dewasa, butik Kacax juga menyediakan pilihan untuk kanak-kanak. Anda boleh pilih samaada mahu baju melayu ataupun baju kurta. Bolehlah anda sedondonkan dengan ayah mereka. Harga dan material pun lumayan berbaloi! Kain tak panas tu yang paling penting, senang budak nak pakai seharian dan tak risau untuk salin baju lain. 

Butik Kacax Angsana Mall


Okay, macam biasa, tak kan hanya ada baju raya sahaja? Di butix Kacax ini juga turut menjual beberapa barangan lain seperti sampin, butang baju melayu dan pelbagai lagi. Bolehlah anda mencuci mata di sana dan jangan lupa shopping awal tau!

Akhir Kata

Jadi, kalau anda bercadang nak membeli baju raya tak kisah lah sama ada baju melayu, kurta atau sebagainya, aku sarankan untuk anda dan pasangan datang dan melihat sendiri koleksi menarik di Butik Kacax. Kalau nak tahu mana satu pilihan suami untuk baju raya Aidilfitri 2023, anda boleh lihat pada hari raya nanti ya! 

Butik Kacax Angsana Mall

Lokasi : Angsana JB Mall, L3.41, LEVEL 3, Jalan Tampoi, 81200 Johor Bahru, Johor
Booth 1: Level 3 (Kedai Kain Langsir HL, Jamu)
Booth 2: Level 2 (Depan Secret Recipe)
Booth 3 : Level 2 (sebelah Emmer Zecna. sederet Bata)

Waktu: 9.30am - 10pm
No Telefon: 019-7341 037 / 019-7351 037

Facebook : https://facebook.com/KACAXORIGINAL
Instagram : https://www.instagram.com/kacax_official/




1 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. Wah, dah beli baju raya!
    Selamat berpuasa buat Shuhada sekeluarga.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama