Senarai Cawangan Kedai Emas Anuar Seluruh Malaysia

Bismillah.
Assalammualaikum.

Senarai Cawangan Kedai Emas Anuar Seluruh Malaysia | Paginya dah sembang pasal emas ni. Hahahaa. Dah alang-alang ko keluarkan duit kwsp tu, apa salahnya melabur di jalan yang benar. Ni asyik beli barang merapu yang tak bagi hasil kan. 


Aku ni suka melabur pada emas, terutama emas 999. Kadang tu nak juga melawa dengan emas 916. Aku pula suka upgrade sikit sikit emas, aku tak suka beli terus beribu. Itulah akulah kan. Aku nak merasa dari 1 gram sehinggalah berapa banyak gram aku nak pakai. Ha gitu. Aku bermula dengan emas 2 gram, gelang emas yang paling halus yang aku pakai. Masa tu aku beli di kedai emas anuar kota tinggi. Sekarang aku nak upgrade dari 3K naik ke 5K, aku target nak pakai sehingga 10K dalam tahun ni. InsyaaAllah, jika rezeki berpihak pada aku.

kedai emas anuar sg buloh


Hari ni aku nak kongsikan senarai cawangan kedai emas anuar yang berdekatan dengan tempat tinggal korang. Mana tahu ko dekat dengan kedai emas anuar sg buloh, ha bolehlah pergi tengok tengok emas. Ingat, 1 dinar dulu boleh beli seekor kambing, begitu juga hari ini. 1 ekor kambing bersamaan 1 dinar. Emas tak pernah turun, malahan makin naik tiap hari.

Jom kita tengok cawangan kedai emas anuar berdekatan korang. 

Senarai Cawangan Kedai Emas Anuar Seluruh Malaysia


Di bawah ini aku senarai semua cawangan kedai emas anuar seluruh Malaysia. Ko tengoklah mana-mana cawangan yang berdekatan dengan korang.


#1 Emas Anuar Putrajaya


Alamat: Jalan P8G Ayer 8, Presint 8, 62250, Wilayah Persekutuan Putrajaya
No hp: 03-88931937


#2 Emas Anuar Klang


Alamat: No. 34 & 36, Jalan Kasuarina 3, Bandar Botanik, 41200 Klang, Selangor
No hp: 03-33183289

#3 Emas Anuar Seksyen 7, Shah Alam


Alamat: 56, Persiaran Bestari, Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
No hp: 017-6917424

#4 Emas Anuar Sungai Buloh


Alamat: No. 19 & 21, Jalan Nautika AU/20A, Seksyen U20, Pusat Komersial Tsb, 40160 Sungai Buloh, Selangor
No hp: 011-55051916

#5 Emas Anuar Seksyen 7, Shah Alam


Alamat: 21, Jalan Plumbum P7/P, Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
No hp: 019-4490669

#6 Emas Anuar Kota Tinggi


Alamat: 20, Jalan Niaga 9, Pusat Perdagangan Kota Tinggi, 81900 Kota Tinggi, Johor
No hp: 07-8821678

#7 Kedai Emas Anuar BBU


Alamat: No 41, 8, Jalan Padi Emas 1, Bandar Baru Uda, 81200 Johor Bahru, Johor
No hp: 07-2306969

#8 Emas Anuar Wisma Kota Tinggi


Alamat: 1-43,1-45 & 1, 47, Jalan Niaga 11, Kampung Makam, 81900 Kota Tinggi, Johor
No hp: 07-8825678

#9 Emas Anuar Gombak


Alamat: 2a, Jalan Jernai 4, Medan Idaman Business Centre, 53100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
No hp: 011-53272019

#10 Kedai Emas Anuar Perda


Alamat: NO 8, Jalan Perda Utama 1, Bandar Baru Perda, 14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang
No hp: 04-5360188

#11 Emas Anuar Puchong


Alamat: 77, Jalan PU 7/2, Taman Puchong Utama, 47100 Puchong, Selangor
No hp: 011-35712018

#12 Kedai Emas Anuar Nilai


Alamat: Unit No. Shop 31, Ground floor 9 Avenue, Taman Korporat, Putra Nilai, 71800 Nilai, Negeri Sembilan
No hp: 011-10892916


#13 Kedai Emas Anuar Semenyih


Alamat: 1, Jln Tps 1/5, Taman Pelangi, 43500 Semenyih, Selangor
No hp: 011-18732018


3 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. Wahhhhh, jadi kepingin nak menambah emasss nii... Semangat dengor KWSP leh kuo.... TQ info

    BalasPadam
  2. Perghh banyak betui cawangan dia ekk.. harga meas tengah naik ni uiiii

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Terbaru Lebih lama