Syok Betul Main Game di Plays.Org, Percuma Dan Tanpa Iklan

Bismillah.
Assalammualaikum.

Syok Betul Main Game di Plays.org, Percuma Dan Tanpa Iklan | Time PKPD ni, bolehlah luangkan sedikit masa dengan main game, tak adalah bosan sangat mengadap dinding rumah. Aku? Aku memang dah tentu seorang yang suka main game! Kat handphone pun banyak game daripada apps yang lain. Tapi, yang paling aku tak suka, bila main game tu, iklan manjang. Nak tunggu 10 saat pun boleh sakit jiwa. 

Lagi satu, aku paling tak suka bila nak download game ambil masa yang lama. Aku risau bila tak cukup storage dalam telepon aku ni apabila download game. Korang mesti sama kan? Nak main game tapi tak suka banyak iklan dan kalau boleh tak perlu download. Betul tak? Korang nak tak kalau aku review satu laman web game yang percuma, tak perlu download dan tanpa iklan ketika bermain?



Hari ni aku nak kongsikan pada semua pembaca setia aku tentang satu laman web game dimana semua orang boleh bermain sepuas-puasnya tanpa ada sebarang iklan atau bayaran yang dikenakan. Ye memang betul! Langsung tiada IKLAN dan yang paling bestnya ia adalah PERCUMA! Jom main game di Plays.org

Kalau korang seorang yang kaki game, bolehlah pergi ke laman web Plays.org. Di bawah ni aku tunjukkan katalog game yang terdapat di laman tersebut. Rambang mata nak main game yang mana satu, ada banyak pilihan kan? Macam aku pula suka game jenis Escape, Zombie, Sudoku, Mahjong dan banyak lagi.


Percuma dan Tanpa Iklan!


Selain dari banyak pilihan, korang tak perlu risau pasal nak download. Sebab di sini, korang boleh bermain secara directly tanpa perlu download game tersebut. Tentang, internet pula, game di sini telan internet korang pun. Rasa macam tak bergerak-gerak pun data internet tu. Jadi, korang boleh masuk di laman ni dan main sepuasnya. 

Semua game di Plays.org ini adalah percuma. Tak perlu apa-apa bayaran pun. Seronok kan? Ini kalau di Playstore or Appstore, sesetengah game mesti ada bayaran untuk next level? Betul tak? Kalau di Plays.org ni korang tak perlu bayar apa-apa. Masa aku main, memang tak ada iklan langsung. Cuba game di handphone aku ni, main 1 minit iklan 30 saat, sampai malas nak main game jadinya. 





Game di Plays.org Sudah Lebih 150 Jenis Pilihan 

Kalau korang nak tahu, dalam website ini terdapat lebih 150 pilihan game yang korang boleh pilih dan main. Aku pun baru tahu kewujudan laman ni. Bila bosan di ofis dan bagi menghilangkan rasa mengantuk, aku akan main game di Plays.org. Syok betul!

Selain dari percuma dan tiada iklan, kat sini ada terlalu banyak pilihan. 150 jenis game dan bikin korang rambang mata nak main. Korang tengok sahaja katalog yang ada di gambar di atas tu, berpinar mata ni nak cari mana satu game. 1 katogeri game di Plays.org ni sampai ada lebih dari 10 game dari katogeri tersebut. Seronok main kan? 





Game yang menarik minat aku mestilah game yang berunsurkan escape. Salah satu game yang aku suka main ialah Barbarian Escape: Prehistoric Flying Exit Game. Game ni hanya perlukan kesabaran dan kepantasan korang untuk menghadapi rintangan. Syok betul main game ini sampai tak sedar dekat satu jam lebih aku main.

Korang boleh click sini terus kalau nak main game Barbarian Escape yang macam aku main. Tentu korang pun ralit main game ni, hahahaha. Selain game escape ni, korang juga boleh cuba game baru di https://plays.org/games/ .

Ha macam mana? Seronok kan? Baiklah, sampai di sini sahaja perkongsian aku hari ni. Buat korang yang belom pernah main game di Plays.org bolehlah cuba luangkan masa 5-10 minit di sini. Confirm boleh release stress korang. Apa tunggu lagi, jom main game di Plays.org!







1 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama