Tasneem Naturel Keluarkan Produk Terbaru CF Patch Dan Sleep Tight Patch

Sejak dah ada anak kecil, apa jua produk mesti aku nak cuba. Lagi-lagi kalau produk tu dari Tasneem Naturel, wajib cuba tau. Dari anak 1 bulan sampailah dah 3 tahun ni, memang tak pernahlah tak pakai Tasneem.

Baru-baru ni, aku ternampak anak Neelofa pakai produk keluaran terbaru daripada Tasneem Naturel. Gigih tau mencari sampailah terjumpa, rupanya betul produk baru wei. Aku pun tak lengah terus beli je tadi ni ha. Takutlah habis kan, produk Tasneem macam goreng pisang. Kejap betul sold out. Hehehehe.

Tasneem Patchure
Produk Tasneem Naturel


$ads={1}

Tasneem Naturel Keluarkan Produk Terbaru CF Patch Dan Sleep Tight Patch


Tasneem Naturel keluarkan CF-Patch & Sleep Tight Patch, solusi paling cepat untuk melegakan selsema dan bantu tidurkan anak korang.  Ianya berkelulusan FDA, tidak berbau kuat dan sangat mudah untuk digunakan.

Kenapa Kena Pilih Tasneem Patchure?

Bayi yang masih kecil masih belum sesuai untuk diberi makan ubat. Solusi/produk lain yang berada di pasaran pula leceh dan kurang praktikal untuk ibu ayah yang sibuk. Di sinilah Tasneem Patchure dapat membantu.

Selain itu, Tasneem Patchure diyakini selamat untuk kegunaan bayi & kanak-kanak. Rumusannya adalah 100% dari herba semula jadi. Ia juga tidak meninggalkan kesan lekatan. Gam juga tidak terlalu kuat sehingga menyakitkan bayi ketika mencabutnya.

Tasneem Patchure tak berbau kuat seperti koyok yang berbau terlalu herba dan keras, Tasneem Patchure tidak meruap sehingga satu bilik berbau busuk.

Lagi pun, mengapa perlu beratur panjang di klinik, atau menghabis masa yang lama menyapu pelbagai produk kalau boleh main lekat je?

Tasneem Naturel
Tasneem CF-Patch

$ads={2}

Memandangkan Malaysia menghadapi cuaca yang tidak menentu kebelakangan ini, maka Tasneem Naturel, jenama produk semula jadi untuk bayi bermurah hati ingin mengedarkan 5,000 Cough & Sleep patch secara percuma terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia.

Jangan lupa tau dapatkan sekarang. Ianya percuma kepada seluruh rakyat Malaysia.

Tasneem Patchure CF-Patch


Tasneem Naturel
Cara Guna CF-Patch


Kebaikan & Manfaat CF-Patch

Mungkin ada ibu-ibu masih berasa sangsi dengan produk terbaru ini, aku kongsikan kebaikan dan manfaat yang anak ibu akan perolehi apabila memakai CF-Patch Tasneem. 

#1 Turunkan Suhu
Ketika anak demam mahupun selsema, CF-Patch ini membantu turunkan suhu badan anak dengan sangat cepat.

#2 Atasi Masalah Batuk
Selain selsema dan demam, CF-Patch ni juga merawat batuk anak yang berpanjangan. 

#3 Keringkan Hingus
CF-Patch ini juga turut  membantu menghilangkan hingus pada si kecil. 

#4 Melancarkan Pernafasan
Jika si kecil berasa sukar untuk bernafas, ibu boleh tampalkan CF-Patch pada bayi dan ini boleh membantu melancarkan pernafasan si manja.


Bahan-Bahan Aktif CF-Patch

Bahan-bahan aktif yang ada di CF-Patch ialah Tendrilleaf & Chekiang Fritillary Bulb berupaya untuk bantu turunkan suhu panas tekak yang menjadi punca kepada batuk. Akar Indigowood & Whiteflower Hogfennel Root pula menjadikan tekak lebih selesa dan membebaskan kahak. 

Antara ramuan lain juga termasuklah Heartlef Houttuynia Herb sebagai penyahtoksin dalam badan Pepperweed & Apricot Seed untuk bantu melancarkan & melegakan paru-paru si manja. 

Tasneem Sleep Tight Patchure


Tasneem Naturel
Sleep Tight Patchure

Kebaikan & Manfaat Sleep Tight Patchure

Mungkin ada ibu-ibu masih berasa sangsi dengan produk terbaru ini, aku kongsikan kebaikan dan manfaat yang anak ibu akan perolehi apabila memakai Sleep Tight Patchure Tasneem. 

1. Kitaran Tidur Yang Lebih Baik
Apabila menggunakan Sleep Tight Patch ini, tidur si manja lebih teratur.

2. Tidur Yang Nyenyak
Si kecil juga akan mendapat tidur yang nyenyak ketika menggunakan Sleep Tight Patch ini. 

3. Kurangkan Keresahan
Dengan adanya Sleep Tight Patch ini, sedikit sebanyak mengurangkan meragam dan keresahan bayi yang enggan tidur. 

4. Kurangkan Situasi Terbangun
Kini situasi terbangun diwaktu malam pastinya tidak akan berlaku lagi. 

Sleep Tight Patchure Tasneem
Cara Guna Sleep Tight Patch

Bahan-Bahan Aktif Sleep Tight Patchure

Manakala, bahan aktif yang digunakan dalam Sleep Tight Patchure ialah Thinleaf Milkwort & Silk Tree Albizia Bark dapat bantu meningkatkan kualiti tidur dan memori serta bertindak sebagai anti-depresi. Manakala Amber & Raw Dragon Tooth dapat menenangkan saraf, melancarkan peredaran darah dan mengurangkan keradangan. 

Antara ramuan lain termasuklah Spine Date Seed & Caulis Polygoni Multiflori untuk bantu menyah angin dalam badan. Angelica Dahurica & Lotus Plumule yang mempunyai fungsi antipiretik untuk kurangkan demam dan meredakan sakit-sakit badan.

Akhir Kata 

Produk Tasneem Naturel terbaru iaitu CF Patch dan Sleep Tight Patch sangat membantu anak-anak kecil yang belum sesuai diberi makan ubat. Tasneem Patchure juga diyakini selamat untuk kegunaan bayi & kanak-kanak. Rumusannya adalah 100% dari herba semula jadi.

Jadi, korang tak perlu risau lagi dah. Kalau korang nak produk ni secara percuma, boleh dapatkan di website di bawah ya atau boleh beli secara online, harganya cuma RM25 sahaja. 


1 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama