Jom Berbuka Puasa Bertemakan 'Selera Nusantara' Di Persada Johor

Bismillah.
Assalammualaikum.

Jom Berbuka Puasa Bertemakan 'Selera Nusantara' Di Persada Johor |  Bertemakan SELERA NUSANTARA, M.N.Koll menyajikan lebih dari 100 menu tradisi makanan Johor sepanjang ramadhan di Persada Johor. 

Antara menu yang menjadi pilihan pengunjung pada tahun ini adalah seperti, Sup tulang, Laksa Johor, Sotong Masak Hitam, Kambing Golek, Asam Pedas Kambing, Satay Ayam & Daging, Pasembor, Aneka Kerabu dan bermacam menu lain lagi . 

Jom kita lihat menu-menunya yang sedia ada ya di sini ..

Persada Johor

Persada Johor

Persada Johor

Persada Johor

Tidak juga di lupakan beraneka pencuci mulut dan berjenis minuman dan buah-buahan yang sedia ada di hidangkan. Yang menarik perhatian aku ketika datang ke sini adalah, kerabu daging, sedap sangat! Makan macam gitu jer, sedap giler! Lain dari yang lain. Orang datang cari kambing, aku datang cari kerabu hahahaha..

Kalau ko nak tengok lebih banyak gambar, ko beleklah kat facebook Kat page tu, memang aku letak banyak gambar untuk ko belek, mana tahu ko berkenan nak berbuka kat Persada Johor.


Aku kongsikan harga promo di bawah ni ye : 

πŸ“Œ BALL ROOM 301&303 PERSADA JOHOR 
πŸ—“️ 4 April to 19 April 2022 | 6.30pm - 10pm 

πŸŽ‰ Harga Early Bird sehingga 7 April : 
RM88 per nett utk dewasa 
RM52 per nett utk kanak2 

πŸŽ‰Harga Biasa : RM98 per nett utk dewasa 
RM59 per nett utk kanak2 

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan berkenaan, 
boleh wasap no dibawah ni ye πŸ‘πŸ˜ 

Untuk tempahan dan pertanyaan: 
☎️011-2866 8503 - Dayang Shirlen

1 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. Meriah juga menu dia yaa, berbaloi dengan harganya tu...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Terbaru Lebih lama