Buffet Ramadhan 'Citarasa Keluarga Malaysia' Hanya Di GBW Hotel Johor

Bismillah.
Assalammualaikum.

Buffet Ramadhan 'Citarasa Keluarga Malaysia' Hanya Di GBW Hotel Johor | GBW Hotel Johor Bahru  menyajikan kepada semua buffet sempena ramadhan yang telah bermula dari 4 April 2022 sehingga 1 Mei 2022. Bertemakan 'Citarasa Keluarga Malaysia' lebih dari 100 menu yang dihidangkan yang semestinya kebanyakkannya berasaskan citarasa keluarga Malaysia. 

Pilihan menu yang terbaik pasti akan membuatkan pengunjung kembali lagi untuk merasainya. Hidangan dari menu nasi, menu berlauk, salad, aneka kerabu dan juga sup, yang kesemuanya mempunyai citarasa tersendiri, membuatkan hidangan buffet kali ini cukup istimewa.

Menu utama yang menjadi tumpuan pengunjung adalah menu Daging Salai Lemak Rebung, juga Kambing Golek, Nasi Biryani Kambus, Sotong Sambal Petai dan juga Satay.

Buffet Ramadhan 'Citarasa Keluarga Malaysia' Hanya Di GBW Hotel Johor

GBW Hotel

GBW Hotel

GBW Hotel

Korang kena cuba Sayur Lemak Pucuk Paku tau, memang sangat sedap! Mulanya aku taknak makan, tapi dah semua kata sedap, akhirnya aku makan juga, ternyata memang sedap giler!! Memang rata-rata semua orang makan lauk tu. 

Juga adanya 'Live Action Station', di mana korang boleh minta (order) menu makanan panas contohnya: Char Kuey Tiaw, Mee Goreng, Roti John dan Aneka Goreng. Dan tidak lupa juga bahagian Ulam Ulaman dan juga Sambal-sambal. Pelbagai jenis ulam ulaman dan aneka sambal yang boleh korang nikmati. Dan kalau korang taknak makan nasi, ada juga warung Laksa Johor, dan juga Pasta dan Spageti. Pilih aje dan semua ada di sana. 

GBW Hotel

Untuk bahagian pencuci mulut atau kuih-kuih tradisional, juga di hidangkan Rojak Buah, aneka buah-buahan, dan juga bagi peminat durian, korang boleh nikmati Serawa Durian dan juga Durian Goreng. Kuih-kuih tradisional melayu juga banyak pilihan yang di sediakan.

Yang sukakan hidangan pencuci mulut pun ada dan juga aneka Bubur, termasuk Bubur lambuk. Bubur lambuk dia sedap! Memang sedap, jujur aku kata.. korang cubalah sebab sedap itu subjektif hehehehe.. 

Kalau ko nak tengok lebih banyak gambar, ko beleklah kat facebook Kat page tu, memang aku letak banyak gambar untuk ko belek, mana tahu ko berkenan nak berbuka kat GBW Hotel Jb.


Jadi tunggu apalagi, masih tercari tempat nak berbuka puasa? Apakata mai le ke sini dan mencuba hidangan buffet ramadhan di GBW Hotel ini. Harga pun tidak terlalu mahal, mampu beli. Untuk info, korang boleh baca di bawah ini ya..

Buffet Ramadhan GBW Hotel 'Citarasa Keluarga Malaysia' 
9R, Jalan Bukit Meldrum, Tanjung Puteri, 80300 Johor Bahru, Johor 

Harga: RM98.00nett dewasa 
Harga: RM48.00 nett untuk kanak² (6-12 tahun ke bawah) & warga emas/citizens berumur 60 & ke atas. 

Untuk tempahan : 

Mr Syahmi : +6016 710 0048 
Ms. Aiza : +6016 723 3558 
Ms. Urfa : +6016 710 0073

Email : sales@gbwhotel.com.my 

2 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. Semua juadah dia menyelerakan.. nanti memang nak pi juga bawa family ke sini...

    BalasPadam
  2. Sedap dan berbaloi dengan harga tuh!!!
    One of my favourite la tempat berbuka nan satu nii.. hehee

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama