Jom Berbuka Puasa di Restoran Star Hadramout

Apa khabar semua! Hari ni aku nak kongsikan buffet ramadhan di Restoran Star Hadramout. Ramai juga peminat nasi arab dan makanan timur tengah kan. Bukan selalu boleh makan nasi arab yang sedap, lagi lagi harga berpatutan dan kena dengan citarasa.

Jom Berbuka Puasa di Restoran Star Hadramout

Restoran Star Hadramout
Ramai pengunjung

Tahun lepas buffet ramadhan di Star Hadramout sangat meriah dengan pengunjung dari Johor dan Singapore. Bolehlah anda bawa seisi keluarga untuk merasai pengalaman iftar di restoran nasi arab johor ini.

Untuk tahun ini, lokasi buffet mereka ada dua, pertama di restoran dan satu lagi, di Puteri Harbour. Restoran ini memang kedai makanan Arab yang wajib disinggah jika anda ke JB. Bolehlah anda pilih lokasi samaada mahu di restoran atau di Puteri Harbour. 

Restoran Star Hadramout
Meriah dengan pengunjung

Antara juadah yang ditawarkan dalam bufet Ramadan Restoran Star Hadramout yang lalu adalah pelbagai nasi Arab ayam, kambing dan daging serta manisan-manisan Arab seperti kunafa. Harapnya semua juadah yang menarik ini akan kembali dalam bufet Ramadan 2023 kali ini.

Selain daripada itu, tak lupa juga juadah pembuka selera serta pemanis mulut dari Malaysia serta Timur Tengah. Masya Allah, beringat tau makan tu, bukan apa nanti bila makan di sini sudah pasti kenyang. Teringin juga nak makan Baklava dan Kunafa mereka. Paling yang nak aku minum, Teh Arab yang memang lain daripada yang lain.

Restoran Star Hadramout

Bagi dewasa, bufet berharga RM75 Nett, manakala kanak-kanak berumur 6-12 tahun boleh menikmati bufet dengan harga RM40 Nett. Kanak-kanak di bawah umur 6 tahun makan secara percuma, dan ia menjadikan bufet pilihan yang sempurna untuk keluarga. 

Sertai mereka pada Ramadan ini bersama keluarga tersayang. The best Arabic Cuisine in town by Star Hadramout boleh didapati dari 25 Mac hingga 21 April 2023, dari 6.00 petang hingga 9.00 malam setiap hari. Untuk tempahan dan maklumat lanjut, sila hubungi nombor yang tertera di bawah. So apa tunggu lagi, buat tempahan sekarang sebelum fullhouse date!! Joooommmmm !!

Restoran Star Hadramout

RAMADHAN BUFFET 2023 di Restoran Star Hadramout  the best Arabic Cuisine in town.
So anda boleh dapatkan EARLY BIRD PROMOTION dengan harga dibawah ni ya:

🎉 EARY BIRD PROMOTION (15 March 2023)
RM69 dewasa |
RM35 Kanak-kanak

🎉HARGA BIASA
RM75 dewasa
RM40 kanak kanak

❗❗BOOK NOW ❗❗
1️⃣ 011-1185 4766
2️⃣ 011-11519766

‼️ DON'T MISS THE OPPORTUNITY ‼️
🔥🔥🔥BEST ARABIC CUISINE IN TOWN🔥🔥🔥

2 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. sedapnya , orang johor boleh lah berbuka puasa di Star Hadramout

    BalasPadam
  2. aa bestnya menu-menu makanan kat sini..nanti boleh la buka puasa kat sini

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama