Tasneem Marketplace 5 Jenama Bergabung Bantu Jana Pendapatan

Tasneem Marketplace 5 Jenama Bergabung Bantu Jana Pendapatan | Mesti ibu ibu dah pernah dengar dan guna produk Tasneem kan? Aku sendiri pun pengguna tegar produk Tasneem ni.

Tasneem Marketplace

Bila sebut je Tasneem, mesti dalam kepala ni akan terbayangkan balm bayi dan kanak-kanak. Sehinggalah sekarang, anak aku masih lagi menggunakan balm Tasneem dan takkan pernah ganti pada yang lain. 

Tambahan pula, kita sendiri pun ralit dok guna balm anak ni. Yelah, dah serasi dengan badan. Mahunya kita taknak tukar. Hehehehe

Memandangkan sekarang ni surirumah pun dah pandai mencari duit kocek sendiri, jadi pernah tak ibu ibu dengar tentang Tasneem Marketplace yang bergabung dengan 5 jenama hebat bagi membantu golongan sederhana untuk menjana pendapatan? Jika tidak pernah dengar, meh aku ceritakan.

Tasneem Marketplace

Baru-baru ini Tasneem bersama Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan juga Eyyon mengumumkan usahasama mereka di dalam sebuah platform baharu yang dikenali sebagai Tasneem Marketplace.

Usahasama ini dibuat dalam usaha untuk membantu golongan yang berpendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal tapi berpeluang untuk mendapat keuntungan yang tinggi disamping mendapat pelbagai ganjaran yang menarik.

Tasneem Marketplace

Tasneem Marketplace

Selaras dengan objektif untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Marketplace mengalu-alukan individu yang berminat untuk bergerak ke hadapan bersama pasukan TMP untuk mendaftar sebagai reseller TMP secara percuma

Pihak TMP meletakkan sasaran untuk melahirkan seramai 10,000 usahawan yang berjaya menjana pendapatan melalui platform yang disediakan menjelang Disember 2022.

Tasneem Marketplace

Tasneem Marketplace

Tasneem Marketplace

Jangan sia-siakan peluang yang sudah ada di depan mata. Sama-sama kita menjana pendapatan bersama Tasneem Marketplace. Semoga maju jaya!

Usah berlengah lagi, jika anda berminat untuk sertai jemaah TMP.

Sila ke sesi preview, klik link telegram ini ya https://t.me/+WAWjyDQCeT0xMTA1

Laman web rasmi: www.tasneemmarketplace.com

Facebook: https://www.facebook.com/tasneemmarketplace








1 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. Peluang dah depan mata, rugi kalau tak rebut kann.. meniaga tanpa modal..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama