Atasi Ketidakselesaan Haid Dengan Prestige V Untuk Kekal Aktif

Bismillah.
Assalammualaikum.

Atasi Ketidakselesaan Haid Dengan Prestige V Untuk Kekal Aktif  | Bukan senang bila dah jadi wanita ni. Macam macam masalah dalaman yang akan terjadi terutama lepas berkhawin. 

Tambahan pula,  apabila aku ni sudah bergelar seorang isteri dan ibu, tanggungjawab yang digalas lebih berat dan mencabar. Perkara paling penting yang harus aku kena jaga adalah kesihatan. Hari ini aku nak kongsikan dengan semua jamu untuk mengawal hormon dan mengurangkan senggugut ketika haid yang aku ambil khas untuk kesihatan para wanita di luar sana.. Oh ya, wanita jom ambil tahu!

Selain rutin penjagaan luaran miss v, menjaga pemakanan juga penting untuk mengatasi masalah ketidakselesaan ketika haid. Masalah senggugut membuatkan kita jadi tidak keruan dan sakit yang teramat sangat apabila di waktu haid. So, nak ke atasi masalah ni? Haaa kalau mahu selesa ketika haid, amalkan minuman Prestige V untuk kekal aktif dan sihat. Inilah minuman kolagen yang aku amalkan sekarang, Prestige V. Dah masuk kotak kedua aku amalkannya dan yang penting rasa dia sedap. Huhu. Kalau tak sedap, mana mahunya sampai kotak kedua dah kan.


Prestige V, Rawat Senggugut Dan Mengawal Hormon


Ada tak dikalangan korang yang mengalami keputihan dibahagian miss-v atau mahu mengurangkan sakit senggugut? Kalau ada korang kena baca ni sampai habis ye. Macam aku sendiri pernah mengalaminya terutama semasa mengandung. Masalah keputihan amatlah tidak selesa bila berlakunya keputihan dibahagian tersebut. Segala aktiviti yang dilakukan pun rasa tak kena dan tak selesa.

Oleh sebab itu, wajiblah kita ni ambil jamu bagi merawat masalah keputihan dibahagian miss-v. Bawah ni aku share juga kelebihan Jamu Ratu Emas, jom kita baca.

Kelebihan Prestige V


Ok, apa yang menariknya dengan Prestige V ni, bahan-bahan yang digunakan dalam penghasilannya adalah daripada bahan-bahan semulajadi tanpa bahan terlarang. Jom kita tengok apakah bahan yang digunakan dalam Prestige V ini.




Manjakani - Mengecutkan rahim/peranakan 
Estro G - Mencegah penebalan dinding rahim wanita
Ekstrak Pueraria Lobata  - Membantu pertumbuhan rambut
Ekstrak Bit Merah - Mencegah risiko penyakit mata

Ok, seperti biasa aku ingin ingatkan kepada korang semua dimana sistem badan setiap individu adalah berbeza. So, mungkin tindakbalas dan kesan jamu ini juga berbeza bagi setiap individu itu. Tak cuba tak tahu kan.

Oh ya, sebelum korang menjadi pengguna Prestige V ni, seharusnya korang tahu terlebih dahulu masalah kesihatan korang ye kerana Prestige V ini tidak boleh diambil sekiranya korang hamil. Untuk ibu menyusu, boleh diambil selepas bayi 2 bulan keatas. So, tolong alert ye!


Testimoni Aku Sebagai Pengguna Prestige V


Selepas mengamalkan Prestige V ni, Alhamdulillah aku rasa lebih yakin dan selesa sepanjang hari tanpa mengalami masalah senggugut ketika haid. Aktiviti yang dilakukan sepanjang hari pun lebih bermakna disamping anak-anak dan family tercinta. Tiada lagi ketidakselesaan dalam beraktiviti bersama mereka. Rasa lebih bebas dan sihat. Terima Kasih Prestige V erana memahami setiap permasalahan wanita Dengan Prestige V ni aku rasa lebih sihat, yakin dan ceria. 




Oh, ya satu lagi tentang cara pengambilan jamu ni. Lupa pulak aku nak cerita cara-cara pengambilan Prestige V ni. Apa yang disarankan kepada aku adalah makan secara terus dari sacher atau bancuh dengan 50-80ml air suhu bilik atau sejuk. Ambil 1 atau 2 paket sekali sehari sebelum makan. Satu kotak ni mempunyai 14 sachet, jadi korang kena standby lebihlah kat rumah.

Apa yang penting, air masak tu perlulah diambil dengan secukupnya ye. Apa sahaja supplement yang korang amalkan, pengambilan air masak tu secukupnya sangat penting bagi memastikan khasiat dari Prestige V ini dapat diserap secara optimum dan berkesan. 

Kena pesan utk update sikit supaya ada maklumkan ahda wellness ada buat lucky draw 30K setiap pembelian. Untuk sebarang pembelian atau pertanyaan tentang Prestige V ni, korang boleh berhubung di sini :


Telegram Channel : https://t.me/ahdawellness







1 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama