Jamu Ratu Emas - Jamu Untuk Body Montok & Kembali Dara

Bismillah.
Assalammualaikum.

Jamu Ratu Emas - Jamu Untuk Body Montok & Kembali Dara | Kemain lagi tajuk entri aku kali ni ehhh...! Sebagai seorang wanita ni memang banyak cabaran dan dugaannya. Nampak je mudah tapi sebenarnya tak seperti yang dilihat dan disangka. 



Tambahan pula,  apabila aku ni sudah bergelar seorang isteri dan ibu, tanggungjawab yang digalas lebih berat dan mencabar. Perkara paling penting yang harus aku kena jaga adalah kesihatan. Sebab itulah aku mengamalkanjamu bagi memastikan badan aku sihat, terjaga dan aku dapat menjalankan rutin harian aku dengan sempurna. 

Hari ini aku nak kongsikan semua jamu untuk body montok & kembali dara yang aku ambil khas untuk kesihatan para wanita di luar sana.. Oh ya, wanita jom ambil tahu!


Jamu Ratu Emas, Jamu Bagi Body Montok & Kembali Dara


Ada tak dikalangan korang yang mengalami keputihan dibahagian miss-v atau mahu mengurangkan sakit senggugut? Kalau ada korang kena baca ni sampai habis ye. Macam aku sendiri pernah mengalaminya terutama semasa mengandung. Masalah keputihan amatlah tidak selesa bila berlakunya keputihan dibahagian tersebut. Segala aktiviti yang dilakukan pun rasa tak kena dan tak selesa.

Oleh sebab itu, wajiblah kita ni ambil jamu bagi merawat masalah keputihan dibahagian miss-v. Bawah ni aku share juga kelebihan Jamu Ratu Emas, jom kita baca.

Kelebihan Jamu Ratu Emas


Ok, apa yang menariknya dengan Jamu Ratu Emas ni, bahan-bahan yang digunakan dalam penghasilannya adalah daripada bahan-bahan semulajadi tanpa bahan terlarang. Jom kita tengok apakah bahan yang digunakan dalam Jamu Ratu Emas ini.




Manjakani - Mengecutkan rahim/peranakan 
Akar Serapat - Membuang angin 
Kacip Fatimah - Memulihkan tenaga 
Kunyit - Membantu proses detoksifikasi 

Ok, seperti biasa aku ingin ingatkan kepada korang semua dimana sistem badan setiap individu adalah berbeza. So, mungkin tindakbalas dan kesan jamu ini juga berbeza bagi setiap individu itu. Tak cuba tak tahu kan.

Oh ya, sebelum korang menjadi pengguna Jamu Ratu Emas ni, seharusnya korang tahu terlebih dahulu masalah kesihatan korang ye kerana Jamu Ratu Emas ini tidak boleh diambil sekiranya korang hamil, datang bulan (period). Untuk ibu menyusu, boleh diambil selepas bayi 2 bulan keatas. So, tolong alert ye!


Testimoni Aku Sebagai Pengguna Jamu Ratu Emas


Selepas mengamalkan Jamu Ratu Emas ni, Alhamdulillah aku rasa lebih yakin dan selesa sepanjang hari tanpa mengalami masalah keputihan. Aktiviti yang dilakukan sepanjang hari pun lebih bermakna disamping anak-anak dan family tercinta. Tiada lagi ketidakselesaan dalam beraktiviti bersama mereka. Rasa lebih bebas dan sihat. Terima Kasih Jamu Ratu Emas erana memahami setiap permasalahan wanita Dengan Jamu Ratu Emas ni aku rasa lebih sihat, yakin dan ceria. 




Oh, ya satu lagi tentang cara pengambilan jamu ni. Lupa pulak aku nak cerita cara-cara pengambilan Jamu Ratu Emas ni. Apa yang disarankan kepada aku adalah makan 2 biji pada waktu pagi setiap hari selepas sarapan. Satu botol Jamu ni mempunyai 30 biji, jadi korang kena standby lebihlah kat rumah.

Apa yang penting, air masak tu perlulah diambil dengan secukupnya ye. Apa sahaja supplement yang korang amalkan, pengambilan air masak tu secukupnya sangat penting bagi memastikan khasiat dari Jamu Ratu Emas ini dapat diserap secara optimum dan berkesan. 

Untuk sebarang pembelian atau pertanyaan tentang Jamu Ratu Emas by ReBeauty ni, korang boleh berhubung di sini :

14 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. Waaa patutlah makin berseri montok yaaa OM, ini rahsianya.. Sis bab jamu ni memang lama tak makan sejak ada darah tinggi.. makan supplemen ajer setiap hari..

    BalasPadam
  2. Bestnya jamu ratu emas ni. Orang perempuan memang perlu gak makan jamu utk kesihatanšŸ˜ƒ

    BalasPadam
  3. tedia..makin mengancam belaka mak-mak dara..! Luaran cantik,dalam pun mesti kena jaga kan!

    BalasPadam
  4. patut makin cantik berseri pun,rupa-rupanya amalkan jamu ratu emas, bagus amalkan jamu sebab bukan setakat luar je kena jaga, dalaman pun kena jaga jugak

    BalasPadam
  5. Senang nak makan jamu sekarang .. tak payah susah mcm orang zaman terdahulu dr kita

    BalasPadam
  6. Bagus juga amalkan jamu ni utk penjagaan dalaman badan. Tapi yg nak ambil tu Dan Ada masalah kesihatan lain, sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.
    Yang sihat walafiat, bolehlah try consume. Pasti montok Dan berseri seri korang.

    BalasPadam
  7. setuju point air masak kene minum secukupnya tu, barulah berkesan makan jamu ni

    BalasPadam
  8. Jamu Ratu Emas dah cuba memang best, perubahan pun boleh dirasai seawall 3 hr yg belum cuba tu lekas-lekas beli tgh ada promosi

    BalasPadam
  9. Seriously jamu ni memang bagus. Kak min pun consume ni jugak utk kesihatan dalaman

    BalasPadam
  10. Wow... goal setiap wanita ni. Mesti jamu ni jadi pilihan ramai.

    BalasPadam
  11. Jamu ni amalan mak-mak kita dulu kan... tu diorang maintain je cergas bertenaga walaupun dah berusia.

    BalasPadam
  12. Bagus nya, untuk hilangkan senggugut pun boleh yea.. Boleh cuba ni

    BalasPadam
  13. Jamu yang biasanya ada 4 herba serangkai macam ni memang bagus..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Terbaru Lebih lama