Shopping Sambil Berbuka Puasa Di Sunway Big Box Hotel, Johor.

 Bismillah.
Assalammualaikum.

Shopping Sambil Berbuka Puasa Di Sunway Big Box Hotel, Johor | Memandangkan tak lama lagi kita akan menyambut bulan puasa, aku sangat advice untuk korang yang berada di sekitar Johor ini untuk menikmati buffet ramadhan di Sunway Hotel Big Box. Rata-rata geng   JDT blogger makan semua Durian Goreng, so memang sedaplah kan. Kalau nak cuba, sila baca sampai habis ya.

Sunway Bix Box Hotel

Shopping Sambil Berbuka Puasa Di Sunway Bix Box Hotel, Johor

Bulan puasa nanti kalau ko terasa nak shopping pastu nak berbuka puasa terus. Baik ko singgah berbuka puasa di cafe Sunway Hotel Big Box iaitu Pendas Cafe.. Kat sini menu bertemakan "Juadah Big Box" lebih daripada 300 hidangan menu disajikan dengan konsep masakan menu klasik & moden dari air tangan Chef Jamaluddin dan krew chef. 

Kira sini banyaknya menu tekak Melayu. Jadi tak kira kaum, bangsa semua boleh makan dan semua pasti sukakannya. Walaupun tak banyak pilihan, korang mesti puas hati dan makan kenyang sampai tersandar tau.

Confirm ko tersandar dan tak larat nak sambung menyoping. Antara menu2 yang dorang highlightkan tahun ni antaranya seperti Kambing golek nabawi, Asam Pedas India, Sup pindang lautan, Sup ayam madura, Sup tulang tambak, Rendang Kambing, Kambing kerutuk, Rendang daging, Sotong sumbat masak lemak selasih, Ketam masak lemak nenas, Ikan patin masak lemak tempoyak  dan banyak lagi.


Sunway Bix Box Hotel

Sunway Bix Box Hotel

Sunway Bix Box Hotel

 

Selain daripada itu dorang juga ada hidangkan menu2 lain seperti ulam ulaman kampung, aneka kerabu, ketupat rendang, dan macam2 lagi. Untuk dessert plak korang boleh cuba , aneka jenis kek, kuih muih tradisional, agar2 dan banyak lagi.

Hidangan ini adalah mengikut giliran kerana Sunway Hotel Big Box telah menyediakan kira-kira lima menu untuk bufet ramadhan tahun ini. Akhir sekali, jangan lupa mencuba hidangan istimewa iaitu durian goreng yang menyelerakan tau! 

Pengunjung juga boleh menunaikan Solat Maghrib dan Isyak di bilik majlis yang ditetapkan sebagai Surau sepanjang bulan Ramadan. So apalagi, buat tempahan awal untuk dapatkan harga istimewa untuk keluarga, rakan dan orang tersayang korang. Ajak kawan-kawan semua berbuka puasa di sini ya. Yela makan berjemaah ramai-ramai tu kan afdol..hehehehe.

Kalau ko nak tengok lagi menu menu, ko beleklah page blog aku ni. 



Harga promo buffet Ramadhan aku listkan di bawah ni ye : 

JUADAH BIG BOX at SUNWAY HOTEL BIG BOX 
📍Pendas Cafe, Level 1 
🗓5 - 28 April 2022 | 6.30 pm - 10.30 pm 

📣NORMAL PRICE 
MYR128.00 nett per Dewasa 
MYR64.00 nett per Kanak² (6 - 12 tahun) 

📣📣EARLY BIRD (sehingga 4 April) 
RM108.00 for nett per adult 
RM 54.00 nett per child (6 - 12 years) 

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaaan 
berkenaan buffet Ramadhan, 
bolehlah wasap no ni bawah ni ye 😁👍 

Untuk tempahan dan pertanyaan: 
☎️ 07-5336653 
📧 sbbh.enquiry@sunwayhotels.com 

#ombakbergigi  #buffetramadhan2022 #promosibuffetramadhan #foodreview #SunwayBigBox  #jdtblogger






2 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. oppps wrong timing hahha.

    Hellu Hellu Hellu btw

    Congratulations.

    https://www.raydahalhabsyi.com/2022/04/congratulations-preloved-giveaway-lucky.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama