Berapa Lama Surat Daripada Google Adsense Nak Sampai ?

Assalammualaikum & hello there!


Siapa yang tak excited bila Google Adsense hantar surat ke rumah kita? Om bahagia sangat- sangat bila dapat surat ni tau. Akhirnya, penantian itu berbaloi juga. Sekiranya duit Om dah capai 10% daripada payment threshold, pihak google adsense akan menghantar surat PIN untuk om verifykan alamat rumah terlebih dahulu. Lepas verify alamat, baru mereka ni akan lepaskan duit om selebihnya.

Jadi, berapa lama surat PIN google adsense ni nak sampai?



Pihak google adsense dah pun menghantar nombor PIN om pada 5 Jan 2020 dan om telah menerima surat tersebut pada 11 Feb 2020. Hampir sebulan lebih jugalah kan? So, kiranya om tunggu surat ni selama 38 hari iaitu sebulan dan satu minggu. Lama woi nak sampai!! Tahu fly from france tapi lamanya masa nak ambil untuk sampai ke rumah. Sadis jugak, hari hari cek dalam post box.

Korang tak perlu risau, mungkin tempoh surat daripada google adsense untuk sampai ke rumah ni adalah berbeza daripada segi kawasan tempat tinggal. Sesiapa yang pernah terima surat tu, share berapa lama masa yang diambil untuk sampai ke rumah korang? Komen dekat bawah tau.





5 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Bana mektup gelmemiÅŸti biraz Beni yordular bu konuda...

    BalasPadam
  3. yes sama jugak, dulu amek masa sebulan lebih nak sampai. hehe

    BalasPadam
  4. seingat kaella apply bulan 11 tahun lalu bulan 1 tahun ni baru surat sampai rumah. sebabnya terbagi alamat kg agak lama jugak nak sampai..

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama