Tunjukkan catatan dari September, 2016Papar semua
 Kalau diberi pilihan, belajar, bekerja atau surirumah?

Assalammualaikum. Sebenarnya, Om stress dengan kerja hari ni. Otak dah letih nak fikir cara selesaikan masalah kerja. Serious, letih. Tiga hari dah pening kepala je, berdenyut-denyut. Mata pun macam tak nak bukak sebab tak taha…

Sesi Mengenali Ahli Blogger

Assalammualaikum. Yes, I am a blogger. Mungkin ada di antara kalian mengenali diri hamba ini. OmbakBergigi seorang blogger yang mengejar cita-cita untuk menjadi Jurutera dihati awak. Ceh ayat. Tampar kang. Sebenarnya Om d…

I'm Looking For Travel Buddies.

Assalammualaikum. Hi guys, I hope you all still stalk my blog. After one month and half, I'm lost for awhile.Yes, I know may be half of you still miss me right? hahahah I miss you too.  Tapi rasanya untuk hari ni j…

Pencarian Bloglist Oktober-Disember 2016 by Cik Ummi

Assalammualaikum. Macam biasa, klik banner untuk join.

Giveaway by BusyraTakiyudin

Assalammualaikum. Tuliskan kekurangan blog ini (dari segi penulisan / halaman blog / ataupun apa saja yang membolehkan aku perbetulkan apa yang kurang di blog ini ) *tak perlu panjang, satu ayat dah mencukupi* Hi Kak B…

Giveaway by Cik Purple

Assalammualaikum.  Kepada kawan-kawan yang sedang menjadi 'burung hantu' pada masa sekarang ni,  jom kita join giveaway by Cik Purple. Macam biasa, nak join kan, korang boleh klik pada banner di atas. S…