Assalammualaikum & hello there!

Domain blog OmbakBergigi ni dah nak masuk setahun dah, tak sangka kejap je masa berlalu. Patutnya bulan lepas nak settlekan duit domain blog ni tapi terlupa manjang dan disebabkan duit cukup cukup untuk renew, Om pun terus renew je hari ni.

In syaa Allah tahun depan nak renew 3 or 5 tahun, senang kan? Tak perlu dah setahun sekali renew, kita bagi terus 3 tahun sekali or 5 tahun sekali.


Kepada blogger lain yang masih gunakan blogspot, ayuh bertukar ke .com. Tak mahal dan senang je prosesnya. Korang bagi 100% kepercayaan kepada NetKL.com/. Btw, semoga maju jaya untuk blog ni.


BACA JUGA :

ALHAMDULLILAH, DAH GUNA DOMAIN SENDIRI.