Assalammualaikum & hello there!

Sebenarnya, Om tak sangka dapat temuduga kerajaan lagi. Alhamdullilah rezeki mencurah lepas kahwin. Hari khamis lalu, Om tak rajin nak tengok email, suami yang screenshot bagi email temuduga tu. Ingat bulan depan, rupanya minggu ni. Temuduga ujian fizikal pulak tu.



Dah lama tak bersukan, bila start berlari 2 3 mulalah sakit sakit badan. Minum ais pun dah start berpantang. Om pun tak mahu pancit bila lari. Dulu masa sekolah boleh je lari 1.5km ni sekrang ujian fizikal nak larian 2.4km tak pastilah mampu ke tak?

Doa doalah moga Allah permudahkan segala urusan Om ye.