1st GIVEAWAY bt@Mawar_Assufi

Assalammualaikum dan hai semua. Jom kita join giveaway Mawar Assufi. Syarat syaratnya sangat mudah. Tak susah mana pun. Klik SINI SINI SINI  untuk join okay.  Bismillahirrahmanirrahim. Dengan ini, saya @ Mawar_Assuf…

Toturial : Bentuk-bentuk Border.

Assalammualaikum dan selamat pagi. Hari ini aku nak terangkan kepada korang semua tentang bentuk bentuk border. Korang tengok tak dekat sidebar aku tu? Kan dah tak berbentuk petak, ha.... sebenarnya bentuk bentuk border ni bole…

Short Vacation at Terengganu part 1.

Assalammualaikum. Amboi tajuk entri, tak nak kalah. Hihihi. Ya ya dan ya. Jumaat, sabtu dan ahad bulan lepas, aku pergi Terengganu. Tak lama pun, cuma tiga hari dua malam. Ehh dah macam bercuti pula. Sebenarnya, mari ke Terengg…

Selesai Satu Beban.

Assalammualaikum. Salam Jumaat kepada semua umat islam. Cik abang tu baru balik solat jumaat ke? hmmm alhamdulillah sejuk mata memandang. Tergetar juga jiwa ini. Poyo~~~~~ Bergetar lah sangat. Perut aku ni daripada tadi berdond…

Fakta Mengenai Anak Ketiga !

Assalammualaikum. Hai semua. KL hujan lebat malam ni. Sejuk. Ini adalah masa yang paling sangat paling sangat dan paling sangat sesuai untuk tidur. Feels like at Korea. Sejuk gitu~~~ Hihihhihii.. Ya aku anak ketiga darip…

Belog Berwajah Baru Lagi !

Assalammualaikum dan selamat petang. Hai semua, harapnya korang sihat senantiasa. Aku macam biasa, sihat Alhamdullilah dan masih bernafas lagi di muka bumi Allah yang luas ini. Korang buat apa je hari ni? Takkan tidur? Takkan m…

Toturial : Add A Gadget Atas Header.

Assalammualaikum dan selamat petang. Dengan berbesar hati, petang ni aku nak ajar korang cara tambah add a gadget atas header. Bila korang klik blog aku mesti ada iklan nuffnang atas header kan? Haaa ni yang nak kongsikan deng…