Site Visit at Morib.

Assalamualaikum wbt dan selamat petang. Rasanya sudah mendekati setahun bergelar mahasiswi kolej di Petaling Jaya dan sudah 2 tahun meninggalkan alam persekolahan, aku rindukan saat itu. Masa itu datang dan pergi,namun kenangan…

Sangat memuakkan

Assalammualaikum Dan selamat berbuka semua. Semalam berbuka di Secret Recepi Mid Valley. Tekak ni teringin nak makan spaghetti. Selak selak buku order, ternampak la spaghetti chicken ball yang berharga 17.50. Terkejut tengok har…

,Hangout

Assalammualaikum dan Salam ramadhan yang ke 15. Ramadhan mkin menuju penghujungnya. Syawal dinanti dengan penuh kegembiraan. Berdebar juga. Tengah happy dengan mood raya...tup tup tip final exam tinggal 3 minggu saja. Tak ada p…

Assalammualaikum w.b.t. Hai awak..awak..awak sekalian, bertemu kembali. Ciss,merepek je Sufi niey. Macam mana dengan kehidupan awak,awak,awak semua? Harap baik-baik aja ya... Secara tiba-tiba,semangat untuk menulis blog datan…

Part time di tempat kerja lama.

Assalammualaikum w.b.t Berakhirnya,midterm dengan penuh rasa bangga. hahahaha... Belum 2 bulan belajar di City U college,awal-awal da midterm. Tak rasa senak ke tu? Hamboii,otak niey masih tepu dengan maggi dan kemalasan mula m…

Wordless Wednesday #3

Assalammualaikum w.b.t Wordless wednesday. Hari untuk mengurangkan perkataan di entri sufi. Sufi,sekeping gambar dan kenangan. Inilah kawan kawan kolej Sufi. 2 orang daripada Fakulti architecture dan engineering . 4 ora…

SEGMEN TOPUP 48 JAM BY DEDEQ [PART 1]

Assalammualaikum W.b.t sekali lagi,sufi menyertai segmen. Kali ini,sufi menyertai Segmen Topup 48jam by Dedeq.     Klik Banner Untuk Join mehhh...ramai...ramai join....