LIRIK LAGU INTAN PAYUNG | BUNGA FEAT NORANIZA IDRISZ (Official Music Video)


(CHORUS)

Ala payung la payung si intan payung
Dipandang rendah setahun jagung
Perlahan dayung asal sampai ke hujung
Jangan lah sanjung kaduk naik junjung

(VERSE 1)

Terasa diri terpinggir sebab tak percaya
Ingin hidupku disingkir sebab tak percaya
Jadi dari saat itu
Mencari kunci tiap pintu
Tak peduli berapa lama
Janji tu pasti kan tiba masa

Dan mana? sudah sampai mana?
Pijak pedal lama dah kayuh merata
Nak berjaya mesti gagal dulu
Tak percaya boleh cuba jangan malu

Jadi aku
Birapun makan berbulan
Nak juga capai angan di awan
Sampai nama jadi sebutan dan tak lupa yang hulurkan tangan

(PRE CHORUS)

Bunga tak akan layu jika kita menyemai baja
Bagai si gadis ayu indah santun jika dijaga

(CHORUS)

Ala payung la payung si intan payung
Dipandang rendah setahun jagung
Perlahan dayung asal sampai ke hujung
Jangan lah sanjung kaduk naik junjung

(VERSE 2)

Bukan senang nak hidup senang
Ada sampan, sibuk nak berenang
Jaga jaga, ada mata mata, yang hati tak tenang
Tengok orang menang

Cuba nak ubah cuma perlu satu
Cuba cermin rupa cuma ada aku
Tak hirau walaupun tak laju
Janji bukan wau yang putus teraju

Siapa kata ku tak boleh
Yang toleh toleh dulu pandang remeh
Dipijak diherdik dah berdolah dalik
Terlajak dek kata tak boleh tarik

Perlahan dayung eyahh
Sampai ke hujung eyahh
Jangan sanjung kaduk naik junjung eyyah

Repeat CHORUS


Catat Ulasan

1 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!