SELAMAT PENGANTIN BARU NEELOFA DAN PU RIZ

 Assalammualaikum.
Bismillah.

SELAMAT PENGANTIN BARU NEELOFA DAN PU RIZ | Alhamdulillah syukur. Tadi gigih stalker instagram Neelofa, macam tak percaya dia dah kawin hari ni. Alhamdullilah. Selama ni netizen dok gosip je hal dia, yelah baru baru ni Nabila dan Engku Imran menikah kan? Heboh jugaklah cerita mereka berdua tu.




Tup tup hari ni Neelofa pula nikah. Sebelum ni dok follow Neelofa dalam telegram je. Belajar agama dari telegram dia. Sekarang ni pun dah hafal maksud surah Al-Fatihah pun sebab dia. Doa murahkan rezeki pun guna doa dia. Semua yang baik-baik memang follow daripada Neelofa.

Daku suka cara dia, perlahan-lahan berubah kerana Allah. Apa apa pun, Neelofa dan PU Riz, Selamat Pengantin Baru. Semoga kekal hingga ke Jannah. Ni nanti mesti anak diorang comel comel kan? Nama anak pun nanti mesti meletop, tunggu jelah. 

Tahniah Lofa!

Catat Komen

6 Ulasan

  1. Alhamdulillah selamat sudah.

    BalasPadam
  2. Selamat pengantin baru..semoga kekal bahagia hingga ke jannah

    BalasPadam
  3. semoga kekal bahagia hingga ke jannah

    BalasPadam
  4. alhamdulilah. doakan semoga mereka bahagia sampai jannah

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah selamat dah. Dah terjawab dah teka teki bila nak neelofa nak kawin selama ni hahaha

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!