Cash Out Kali Pertama Google Adsense.

Assalammualaikum.
Bismillah.

Cash Out Kali Pertama Google Adsense. | Selepas 10 tahun dalam dunia blogging, semalam dapat berita gembira. Berita ni lah yang dinanti nantikan, kiranya penat lelah selama ni dengan blogging akhirnya membuahkan hasil. Hasil apa pulak ni?

Siapa je tak senyum bila dapat email macam di bawah tu. Senyum meleretkan? Dah tentu happy, bila dapat merasai pengalaman cash out pertama dari google adsense. Fuhh mahunya tak happy. Sebenarnya pada bulan September, daku telah mencapai bayaran minimun threshold. Tetapi, daku hanya dapat payment pada bulan Oktober sebab daku telah melepasi tarikh pembayaran pada bulan September iaitu pada setiap 21-26 setiap bulan.


Cash Out Kali Pertama Google Adsense. 


Seandainya nilai threshold korang dah mencapai 100usd sebelum 21-26 hari bulan, maka pembayaran akan dilakukan pada bulan yang sama juga. Pihak Google akan menghantar emel untuk memberitahu supaya membuat pembayaran di dalam akaun Adsense korang.



Alhamdullilah, esok lusa dapatlah merasa duit penat lelah blogging ni. Syukur yang tak terhingga. Jadi, pada blogger yang lain, jadikan entri ni satu semangat untuk korang merasai cash out pertama korang ye. Daku doakan semoga korang berjaya!


10 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Catat Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!

Post a Comment

Terbaru Lebih lama