Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah Dan Terima Kasih Untuk 400,000 Pageviews! | Wah, buka je statistik terkejut tengok pageviews keseluruhan dah mencecah 400K pageviews. Alhamdulillah, syukur! Sekejap je naik pageviews ni tak sampai sebulan rasanya. Tak silap daku pageview yang ke 300K pada 22 May lepas, hari ni dah 11 Jun, tak sampai sebulan kan?

Ini semua penangan bulan puasa dan PKPB, berpusu-pusu yang datang baca entri-entri daku. Terima kasih kepada pembaca yang setia dan sudi singgah di blog daku. Terima kasih banyak-banyak! Tanpa kalian, siapalah blog daku ni kan.



Daku menyeru kepada blogger yang masih suam-suam kuku dan terumbang-ambing, percayalah bila kita berusaha nak kejar sesuatu, berusahalah bersungguh-sungguh. Tanamkan di minda untuk 1 hari 1 entri, daku pasti pageviews blog korang akan membuahkan hasil. Bila pageviews dah meningkat, sudah tentu adsense pun bertambah.

Jadi, jom berusaha! #nakkejar500K #setengahjutabulandepan



BACA INI JUGA :

4 Ulasan

  1. Alhamdulillah.. seronoknya

    BalasPadam
  2. Wow, congrats for 400,000+ views. I wish I have that many people viewing and visiting my blog. Keep on writing!

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah.. Tahniah! Waa makin semangat OM skrg kan.. keep it up!

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!