Assalammualaikum & hello there!

Segmen Bloglist PKP 2020  | Siapa yang free tu jemput join segmen ni juga. Mari kita sama sama memeriahkan segmen ni. Rugi tak join! Klik banner untuk join.

"Nyatakan pengalaman anda semasa PKP. Anda boleh menceritakan peristiwa menarik/tidak dijangka yang terjadi kepada diri anda."

Rasanya sepanjang PKP ni yang menariknya ialah banyak cuba resepi yang baru. Itu je yang menarik, yang tak menarik lagi banyak. Dah lah tak dapat beraya kat kampung, beraya dengan suami pun tak dapat. Lagilah sedih.












2 Ulasan

  1. ujian untuk Om.. tapi sabar okay. ada hikmah semua ni. take careee tau..

    BalasPadam
  2. tkde backlink ke...bru nk join

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!