Assalammualaikum and hello there!

Alhamdulillah, bulan Jan 2020 ni dah tercapai target bulan lepas iaitu nak pageviews lebih daripada 10,000 pageviews. Macam tak percaya sebenarnya, bulan lepas banyak jugak hari yang lopong, kononnya nak 1 hari 1 entri padahal 2 hari 1 entri.

Bila kita rajin, memang sangat membuahkan hasil. Ingatkan pageview blog je yang bertambah, lagi tak sangka rezeki mencurah di Google Adsense jugak. Setahun yang lepas sangat sendu, tapi rezeki 2020, tak tahu nak cakap apa. Yes, Rezeki!! Alhamdulillah. Om harap cepatlah sampai no pin daripda google tu, nak dekat sebulan lebih tunggu.


Mari, kita sama-sama berusaha menjana pendapatan dengan google. Chaiyokk korang!!!

6 Ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!