Assalammualaikum & hello there!



Alhamdulillah, merasa bangga sebagai rakyat Johor apabila dapat melihat Stadium JDT yang baru di Iskandar Puteri Johor Darul Takzim. Sangat cantik seolah-olah berada diluar negara diharap rakyat Johor merasa bangga seperti Om juga.

Kita tunggu pada 22 Februari 2020 Perasmianya dan juga juga pada 28 Februari 2020 1st game.
Tahniah TMJ dah berjaya buat Stadium yang paling cantik, diharapnya pemain bola JDT jadi bersemangat untuk 1st game.Kena berpeluang tengok depan mata ni!


3 Ulasan

  1. Kan kannn, cantik sangattt!!

    BalasPadam
  2. Lawanyaaa.. selalu nak balik kg lalu sini, husband asyik cakap nak bawak anak dara dia tengok bola sini. Haha

    BalasPadam
  3. wah.. lawa stadium dia. macam kat oversea

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!