MARAH - OMBAKBERGIGI OMBAKBERGIGI: MARAH

AFB Feeds

11 Februari 2019

MARAH

Assalammualaikum & hello there!



Marah ni semua orang ade. Semua orang alami. Cuma dalam bentuk berbeza.

1. Bila kau marah,kau DIAM. Orang akan still terasa sebab Kau diam. Marah yang ni
  paling halus, yang tak syok nya, dia diam dan kau tak tahu ape salah kau.

2. Bila kau marah, kau LEPASKAN KAT BARANG. Marah yang ni pun buat orang
  terasa. walaupun kau lepas kat barang. Ok marah yang ni tak menyakitkan orang, tapi kita
  puas.

3. Bila kau marah, kau LEPAS kat dia. Marah ni la paling sakit dan paling merasakan tapi ia puas dan kadang-kadang ia jujur dari Hati.

Bila kau buat salah dan dia diam ke apa ke. Jangan la tanya kau marah aku ke or kau tak marah ke?

So, IMPORTANT THING IS TO SAY SORRY.

2 ulasan:

  1. Marah mak-mak... lari masuk bilik, kunci, lepas tu tunggu anak ketuk pintu cakap sorry... 😂

    BalasPadam
  2. Kaella no 1. Marah diam2 jer nanti nangis tepi katil

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!

OMBAKBERGIGI © . Designed by MaisarahSidi.com